czyli łodzie podwodne, widmo nuklearnego zniszczenia itp
U-571, Das Boot, Crimson Tide i najlepszy - Polowanie na Czerwony Pazdziernik. Pozdrawiam.
ostatni brzeg bodajze 2 czesci sa polecam
polecam "72 metry" i "Cisnienie"
A ja polecam świetnego, polskiego "Orła" z '58: http://www.filmweb.pl/film/Orze%C5%82-1958-8411