1.Kolekcjoner kości 8/10
2.Czas patriotów 7/10
3.Stan zagrożenia 7/10
4.Polowanie na króliki 7/10
5.Święty 4/10
6.Sliver 3/10
1.Polowanie na króliki 7/10
2.Martwa cisza 7/10
3.Czas patriotów 7/10
4.Ślepa furia 6/10
5.Kolekcjoner kości 6/10
6.Sliver 5/10
1. Kolekcjoner kości 5/10
2. Spokojny Amerykanin 5/10
3. Ślepa furia 5/10
4. Martwa cisza 5/10
5. Salt 3/10
6. Święty 3/10
Plany: Czas patriotów, Polowanie na króliki, Stan zagrożenia
1.Bone Collector - 6/10
2.Patriot Games - 6/10
3.Clear and Present Danger - 6/10
4.Saint - 4/10
5.Sliver - 2/10
6. Salt - 1/10
1 Martwa cisza 10/10
2 Kolekcjoner kości 9/10
3 Święty 810
4 Ślepa furia 9/10
5 Salt 8/10
6 Stan zagrożenia 8/10
7 Polowanie na króliki 8/10
8 Czas patriotów 6/10
9 Spokojny Amerykanin 4/10
10 Sliver 3/10
01. Ślepa furia – 8
02. Polowanie na króliki – 8
03. Martwa cisza – 7
04. Kolekcjoner kości – 7
05. Święty – 7
06. Czas patriotów – 7
07. Stan zagrożenia – 7
08. Spokojny Amerykanin – 7
09. Sliver – 6
10. Salt – 5
1. Czas patriotów - 8/10
2. Stan zagrożenia - 8/10
3. Martwa cisza - 7/10
4. Ślepa furia - 7/10
5. Kolekcjoner kości - 6/10
6. Sliver -5/10
7. Święty - 5/10
8. Salt - 4/10
TOP 10 (NAJLEPSZE)
01. Czas patriotów
02. Stan zagrożenia
03. Kolekcjoner kości
04. Spokojny Amerykanin
05. Polowanie na króliki
06. Salt
07. Święty
08. Martwa cisza
09.
10.
TOP 10 (NAJGORSZE / NAJSŁABSZE FILMY)
01. Sliver
02. Ślepa furia
03.
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.
info 2: w top 10 najgorszych znajduja się filmy gorsze od tych co w top 10 najlepszych moim zdaniem co nie znaczy ze niektóre z nich mi się nie podobaja
NIEWIDZIALEM (bardziej znane)
Rozpalić ogień
1 - Martwa cisza - 9
2 - Polowanie na króliki - 8
3 - Kolekcjoner kości - 8
4 - Sliver - 6
5 - Czas patriotów - 6
6 - Ślepa furia - 5
.
.
1 - Martwa cisza - 9
.
2 - Polowanie na króliki - 8
3 - Salt - 8
4 - Kolekcjoner kości - 8
.
5 - Rozpalić ogień - 7
6 - Mary i Marta - 7
7 - Fast Charlie - 7
.
8 - Sliver - 6
9 - Czas patriotów - 6
10 - Ślepa furia - 6
11 - Spokojny Amerykanin - 6
.
12 - Stan zagrożenia - 5
13 - Święty - 5
.
14 - Dawca pamięci - 3
.
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Polowanie na króliki (2002) 6,84 19
2 Spokojny Amerykanin (2002) 6,50 12
3 Ślepa furia (1989) 6,38 13
4 Czas patriotów (1992) 6,08 26
5 Stan zagrożenia (1994) 5,88 16
6 Martwa cisza (1989) 5,89 28
7 Kolekcjoner kości (1999) 5,51 47
8 Sliver (1993) 4,33 18
9 Salt (2010) 4,51 37
10 Święty (1997) 4,39 33
1.Polowanie na Króliki (2002)- 9/10
2.Martwa Cisza (1989)-9/10
3.Ślepa Furia (1989)-9/10
4.Czas Patriotów (1992)-8/10
5.Stan Zagrożenia (1994)-7/10
6.Spokojny Amerykanin (2002)- 7/10
7.Kolekcjoner Kości (1999)-6/10
8.Rozpalić Ogień (2006)-7/10
9. Święty (1997) - 6/10
10.Silver (1993) - 6/10
10.